Lefter Radu | Specialist SEO

Realitatea augmentata devine populara in marketing

Firmele de publicitate incep sa arate mai mult interes pentru realitatea augmentata

Realitatea augmentata s-a facut cunoscuta ca o tehnologie potrivita mai mult pentru divertisment. Desi este adevarat ca aceasta tehnologie este foarte eficienta in a amuza oamenii, ea are si alte intrebuintari care depasesc domeniul jocurilor. Pe masura ce realitatea augmentata devine tot mai populara, folosirile ei in domeniul publicitatii atrag tot mai multa atentie. Firmele de publicitate incep sa vada foloasele atragerii clientilor prin folosirea campaniilor interactive de realitate augmentata care au mult mai multe rezultate decat cele prin marketing traditional.

Tehnologia interactiva nu este ceva nou in domeniul publicitar

Realitatea augmentata nu este ceva cu totul nou in industria de marketing. Firmele de publicitate se folosesc de ani de aceasta tehnologie pentru a interactiona cu consumatorii.Totusi, abia in ultimii ani au inceput sa ia tehnologia cu adevarat in serios. In ziua de azi, cele mai multe produse de realitate augmentata sunt sub forma aplicatiilor mobile, asociate de obicei cu jocurile pentru mobil. Cele mai multe intrebuintari ale realitatii augmentate se rezuma la metode folosite de branduri pentru a atrage atentia , insa firmele de publicitate incep sa inteleaga ca aceasta tehnologie ar putea deschide o noua cale pentru a vinde produse consumatorilor.

Nivea are succes cu o campanie de realitate augmentata

Nivea, un brand renumit prentru ingrijirea pielii si a corpului, s-a folosit de realitatea augmentata pentru seria de produse Nivea Crème. Compania s-a folosit de starul pop Rihanna ca purtator de cuvant, astfel ca a atras imediat atentia a mii de consumatori, insa folosirea realitatii augmentate a facut-o sa iasa in evidenta din randurile competitiei. In timpul campaniei, detinatorii de smartphone-uri au putut accesa continut digital incorporat in ambalaj. Prin acest continut, consumatorii au avut acces la alte produse de la Nivea, creand o legatura intre publicitate si comertul prin mobil.

Marketingul interactiv a avut un succes rasunator in 2012

In vreme ce Nivea a avut succes cu folosirea tehnologiei de realitate augmentata, aceasta tehnologie a atins alte culmi ale marketingului in timpul promovarii filmlui Transformers: Dark of the Moon in 2012. Tehnologia a fost folosita intr-un joc pe mobil in care detinatorii de smartphone-uri se luptau cu roboti care erau suprapusi peste lumea reala. Campania a inregistrat peste 2 milioane de utilizatori in doar doua saptamani de la lansare, dovedindu-se a fi una dintre cele mai de succes campanii de marketing pentru realitatea augmentata.


Sursa: qrcodepress.com