Lefter Radu | Specialist SEO

Tesco adopta realitatea augmentata pentru o noua afacere

Tesco lanseaza o noua campanie de realitate augmentata

Compania britanica Tesco a lansat o noua initiativa care va folosi realitatea augmentata pentru a atrage clienti. Firma va introduce tehnologia de realitate augmentata in trei dintre magazinele sale din Marea Britanie, sperand sa creeze o experienta de cumparaturi pe canale multiple pentru clientii care sunt interesati in linia sa de haine F&F.  Realitatea augmentata nu va fi singura tehnologie interactiva pe care compania o testeaza pentru noua sa campanie, insa va fi probabil una dintre cele mai de succes.

Vor fi disponibile cabine de proba cu realitate augmentata

Tesco va folosi realitatea augmentata pentru a crea oglinzi "magice". Acestea sunt pur si simplu ecrane mari care folosesc o camera echipata cu un software de recunoastere a imaginilor. Cand un client interactioneaza cu aceste oglinzi, pot alege sa rasfoiasca printr-o larga varietate de haine si sa probeze, intr-un sens digital, aceste haine. Realitatea augmentata este folosita pnetru a suprapune aceste articole de imbracaminte peste reflectia unui client, dandu-le astfel o idee despre cum vor arata imbracati cu hainele respective.

Tesco creeaza un manechin virtual

Tesco va folosi deasemenea si manechine digitale. Manechinul va avea o reprezentare fizica in lumea reala, insa va fi animat printr-o serie de holograme de realitate augmentata. Modelului i se va da si personalitate prin inregistrari audio cu care clientii vor putea interactiona. Elementele de realitate augmentata ale manechinului vor crea o experienta mai animata, manechinul fiind proiectat sa interactioneze cu mediul inconjurator pentru a aatrage atentia clientilor.

Tehnologia continua sa aduca inovatii in lumea comertului

Realitatea augmentata a avut deja intrebuintari in comert, mai ales in ceea ce priveste moda. Cabinele de proba digitale devin un fenomen tot mai proeminent deoarece atrag clientii pentru un timp indelungat si ii ajuta sa se hotarasca sa cumpere un produs.


Sursa: qrcodepress.com